for provoserende for Facebook?

Hva er greia med at det er tillat å vise bilder av folk som blir brent ihjel, kuttet av hodet på, kaniner som blir delt i to, mennesker som plukker ut edderkopper fra ørene sine og har mark i sårene sine mens blogginnlegget mitt fra i går hvor jeg viser litt nipple ble slettet på grunn av støtende innhold? Det ble slettet fra min privatprofil så noen jeg kjenner har altså rapportert det og blitt veldig støtt av innholdet, haha. Jaja, sånn er det altså. Heldigvis fikk det stå på blogg.no, og det er viktigst for å spre det glade budskap!

Jaja, her er meg nå. Glad i tacorester og glad i livet. Snart kommer en venninne over og drikker te 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg