so gay so pretty

God formiddag, folkens! Jeg håper dere har det fint. Jeg har vært våken siden 08 og fått gjort masse, nå er jeg inne i en bra flyt. La oss håpe det varer, det er jo kun opp til meg selv! 

I går kom Joakim, Henrik og Anne-Sofie på besøk for å spise vegetartaco, det er første gang Joakim smakte det men han elsket det! Man får kjøpt vegetarisk “kjøttdeig” på alle helsekostbutikker, her i Oslo finnes det på blant annet Meny og Kiwi også. Om man krydrer det så smaker det helt likt, og jeg tror ikke han ville ha merket forskjell om vi ikke sa noe. Og forresten så bor Anne-Sofie i Oslo nå, det er så morsomt! 😀 Jeg trengte virkelig å ha henne her, og jeg tror hun trenger det også. Litt nye omgivelser, bare. 

Om dere lurer på hvor mange forsøk man trenger på å ta et fint bilde.. Her er nummer 1. Fikse håret samtidig: 

2. Se totalt andre veier..

Nummer tre – seier! Men måtte litt sort/hvitt til, da.

Tro meg, jeg føler på skammen når jeg sitter her med drittkameraet mitt og tar bilder, jeg gleder meg til mitt kommer fra rep!

So gay, so pretty!

Tusen takk for en hyggelig kveld, folkens! Jeg ligger på sofaen for øyeblikket og skriver, skriver og skriver. Vi snakkes litt etterpå, da! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg