Ses vi på findings?

// annonse 


 

Den 19 og 20 august er det klart for FINDINGS festivalen i Oslo! Det begynner å bli ganske lenge siden vi klarte å samle en hel gjeng av fine folk for å dra på festival sammen, men nesten alle vennene mine har bestilt seg billetter til Findings og vi gleder oss så masse! Jeg var der i fjor, og kan skrive under på at det garantert er god stemning. Og i år er lineupen enda bedre enn i fjor!

Jeg personlig gleder meg mest til å se Lemaitre…

Og Alan Walker..

.. Fordi det er skikkelig gøy å se folk man kjenner på en scene, og ihvertfall når publikum er så mange og så hyped up!

Men ellers må man ikke glemme David Guetta..

Og Kygo..

For å nevne noen FÅ! Dere kan sjekke ut alle artistene her.


 

Noen bilder fra Findings i fjor! Da var festivalen i Mai så det var litt kaldere, nå blir det en sommernatt i Oslo som er det fineste jeg vet! Og i tillegg med så god musikk, fine venner og masse folk å bli kjent med? Det blir ikke bedre! Jeg håper på å møte mange av dere der! Billetter kan du kjøpe HER. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg