Jeg håper dette er rett

I dag tok jeg en veldig kjedelig, men forhåpentligvis riktig avgjørelse. Klokken 09:00 i morgen tidlig skulle jeg egentlig sitte på flyet til Ibiza, men istedenfor kommer jeg til å bli hjemme for å ta tak i meg selv, få system på livet mitt og jobbe som bare faen. De jeg skulle reise med drar så klart uansett, men jeg måtte velge jobb (og egen helse) akkurat denne gangen. Jeg har jo sett Ibiza tidligere i år, så helt krise er det naturligvis ikke, men samtidig er det kjipt med pengene for hotell og fly som nå er totalt bortkastet og at jeg så gjerne ville oppleve øya med disse menneskene også. Men det kommer flere sommerferier, og flere muligheter! Gjengen har allerede begynt å tenke på en ny reise til Los Angeles sammen, og DET ser jeg frem til 🙂 

Throwback til Ibiza for en måned siden.. Louise sitter bakerst og er en veldig god venninne av meg, og det var henne jeg reiste med. Foran oss sitter en dame vi ble kjent med der, som er fra Miami. Dette var dagen vi var på båten de hadde leid! 


Hotellet vi bodde på heter Destino, og er sykt fint! Elsket å henge rundt der 🙂



 

Vel vel. De kommende dagene skal jeg mest bare sitte inne i min egen leilighet, tenke over ting, få jobbet masse og være snill mot meg selv. Det er ikke snilt å sove lite, drikke alkohol flere ganger i uken, stresse og være oversosial. Jeg elsker jo egentlig mitt eget selskap, men man kan fort glemme det bort litt når det er så mye gøy som skjer. Og så må jeg jo få til enda ett liveshow! Mobilen min bestemte seg for å kortslutte nå, men jeg gir ikke opp. Jeg skal slette masse bilder, apper og ha den helt fulladet, så ordner det seg (forhåpentligvis) til neste gang! 🙂 Det var gøy så lenge det varte! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg