hjemme etter en måned

// annonselenke

Jeg er hjemme i min egen leilighet for første gang på en hel måned. Jeg dro først til Ibiza, så på frogner house apartments, så på sykehus og så til familie. Nå er jeg iallfall alene og det føles så utrolig digg! Jeg var litt redd jeg ble nødt til å rydde ut masse ekkelt fra kjøleskapet men det hadde jeg faktisk ryddet før jeg dro, da ble jeg stolt over meg selv. Endelig voksen?

(annonselenke) Kjole finner dere her / smykket er fra en lekebutikk på CC vest. 


Nå ser jeg på livestreamen til Frank Ocean som dere kan følge med på her – man skal egentlig få høre det nye albumet men jeg begynner å lure på om alt egentlig bare er en spøk? Jeg har vært så spent og føler at jeg MÅ åf med meg om noe skjer, men det skjer ingenting. Man kan høre piano nå og da, men ikke noe mer. Vel vel, kanskje det skjer noe spennende etterhvert! 

Gleder meg veldig til å ikke gjøre noe som helst i dag!!! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg