I dag møtes vi etter 1 år

I dag kommer lillesøsteren min til Oslo, og jeg skal hente henne ved flytoget om to timer. Nå er det et helt år siden sist jeg har sett henne! Jeg gleder meg faktisk veldig mye, og er spent på å høre om alt hun har opplevd på sitt år med utveksling. 

På ferie i Key West // 2013

På ferie i Hellas // 2012. 

Julaften // 2012. 


 

Jeg og søsteren min er veldig ulike utseendemessig, men på innsiden.. Der er vi ganske like. Vi har samme verdier og syn på hva som er viktig i livet, og jeg beundrer virkelig det mennesket hun har blitt. Jeg gleder meg til mange flere år som akkurat din søster, og nå skal vi ha det så fint sammen i Oslo<3 

Jeg oppdaterer dere mer snart. Anne-Sofie, min beste venninne har flyttet til Oslo og vi har hatt masse å catche up om. Men, det kommer! 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg