fiks opp i livet, da.

Jeg begynte å se på “stranger things” for et par dager siden, og har allerede sett hele første sesong haha.. Mye å gjøre! Eller, det verste av alt er vel egentlig at jeg faktisk har helt latterlig mye å gjøre men har prioriteringer som en hest på ketamin, altså jeg KLARER ikke å ta tak i ting og hater meg selv for det. I morgen.. DA! Nå lover jeg meg selv det. I morgen blir en bra dag.

Bilde: Joakim.

På snakk om Joakim, vi filmet nettopp videoblogger og så dro han fra meg for å henge med noen andre, men så snudde han og kom tilbake, haha.. Så nå sitter vi ved siden av hverandre i sofaen og ikke sier noen ting. Det er ekte vennskap, det. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg