forventninger vs virkeligheten

// annonselenke

Planen var: Legge meg før 23:00 i går. Stå opp 08:00. Ta en joggetur. Spise sunn frokost. Jobbe litt med boken. Svare på alle mailer. Gjøre YOGA. Dra på stranden. Spise sunn lunsj.

Det som skjedde: Oppdaget at man kan laste ned bøker på iphonen. Lastet ned en bok, sovnet 04:30. Sto opp 13:30 og måtte stresse igjennom dusjen og dra på stranden med vått hår, hvor jeg spiste en solid porsjon skalldyr og pommes frites. Fikk ikke jobbet en dritt. Fikk ikke trent. Nå er jeg så trøtt at jeg desperat prøver å unngå å havne i powernap-fella og være våken til 04 i natt igjen. JEG. MÅ. KLARE. DET.

Det er vel kanskje fint å se, på en eller annen måte, at vi alle går på disse smellene? At man ikke alltid (i mitt tilfelle aldri) kan være det perfekt strukturerte mennesket? Det ble iallfall en fin dag på stranden, likevel. Og det er vel det viktigste.



(annonselenke) Badedrakt fra River Island // shorts fra h&m 







Jeg løper rundt med en sokk på foten jeg har skadet meg, som dere vet.. Jeg badet med sokk på til og med. Såret er forresten mye bedre, men jeg går enda veldig rart siden jeg ikke tør å trykke ordentlig ned på foten. Men heldigvis er det ikke noe alvorlig! Da jeg først fikk den spikeren inn der ropte jeg til folk rundt meg “må jeg amputere!?” haha, sånn er det å være hypokonder.. 

Jeg skal sitte på balkongen litt og lese i en bok (ELLER BØKER PÅ IPHONEN!?!?!?!) og så snakkes vi om litt. 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg