next stop – spania!

Hei igjen, bloggen!

Jeg sitter ensom og glad på Gardermoen og skal straks gå ombord på flyet. Nå drar jeg sørover for å hilse på min fine familie som ferierer i Spania! Tante, onkel og hele den gjengen er på samme sted i Spania hvert år, jeg har selv vært der med dem flere ganger og nå er det altså på tide igjen. Jeg har ikke sett dem på lenge, så det kommer til å bli VELDIG fint. Jeg er skikkelig forventningsfull og gleder meg til en rolig ferie! Jeg blir til tirsdag så det blir en laaaaaang helg med masse gøy, sammen med mennesker jeg er veldig glad i. 

Flyturen tar noen timer og jeg er nok ikke helt framme før sent på kvelden.. Men vi høres likevel da! Ciao!  ♥ Ps! Jeg har kategorier på bloggen for alle reisene jeg har vært på. 🙂 

(Tilfeldig bilde fordi jeg har hatt lyst til å poste det lenge, hehe. Tatt av min venninne Marthe Bygdnes!) 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg