forbilde

Jeg.

Jeg er en søster, datter, hore, knulledukke, kjæreste, venn, barnebarn, forbilde, hatet, elsket, redd, glad, usikker, spontan, lei meg, forelsket, usikker, hore, knulledukke, dårlig forbilde, stygg, grusom, fæl, ekkel, hore, knulledukke, forbilde. 

Meg.


I flere måneder har jeg vært sånn “kan jeg legge ut dette bildet?” og så har jeg konkludert med at nei, det kan jeg ikke. 

For da er jeg ikke  søt, snill, god, ydmyk, god nok eller forbilde. 

Da er jeg hore, knulledukke, fæl, ekkel, stygg, grusom.

Se så glad jeg er på bildet. Et øyeblikk hvor man bare gir totalt faen og bare.. er. 

Vet dere hva et godt forbilde er? Ikke en som holder tilbake i frykt, ihvertfall.  

Og det er faen ikke så forbanna farlig, uansett. Her ligger jeg nesten naken på et bord og det må da være lov. 

Ha en fin tirsdag, og så snakkes vi etterpå. 

 

6 kommentarer
    1. Selvfølgelig er det lov å servere kroppen din i bare trusa på et bord til alle og enhver.

      Du er en knulledukke når du byr deg fram på dette måten som et ludder. Og det er ikke noe galt i det. Det betyr bare at du ser bedre ut å knulle enn å ha en samtale med.

    2. Du ligger på et bord i bare trusa. Da kan du ikke forvente å bli sett på som et forbilde og snill og søt. Du er ikke noe negativt visuelt sett, Du er sexy og jeg får ståpikk av å se på deg.og du viser deg fram som er en skitten h0re og en knulledukke

    3. Når jeg ser deg tenker jeg ikke forbilde. Jeg tenker at hun der hadde vært digg å rævkjøre hardt til jeg kommer i rumpa hennes

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg