kunsten å leve

Jeg kan kjenne min egen puls i hodet. Det gjør vondt. Banker, liksom. Jeg har tatt en IBUX og venter på at den skal kicke inn, for i dag har jeg nemlig vært på tusenfryd. Jeg merker at jeg begynner å bli litt for gammel for kroppen blir jo helt kjørt etterpå, men GUD så gøy det er. Jeg dro med vennene mine Jan og Stephan, som jeg har vært sammen med i et døgn nå. Det har vært så deilig å bare løpe rundt uten sminke med lånte klær og gi litt faen. Vi har hatt et sånt herlig og fantastisk sommerdøgn som har vært totalt spontant, med nye eventyr hele tiden. Jeg digger det. Jeg liker å få nye venner, og spesielt når man klikker så bra veldig tidlig.

Jeg får dårlig samvittighet når jeg har det gøy uten å tenke på at jeg burde ha vært hjemme og blogget. Men det er dager som det her – døgn som det her – hvor jeg bare er tilstede i dagen og føler mye at jeg klarer å samle materiale til å bli.. inspirerende? Et godt og fint menneske som faktisk er verdt å se opp til? Om man sitter inne på sitt eget lille rosa rom og fokuserer på kun seg selv, så er man ikke mye av et forbilde. 

Og jeg elsker å skrive. Det er kanskje teit å si, men jeg kan føle så dypt inne i sjelen at det er hva jeg er ment for å gjøre. Når jeg virkelig skriver sånn som jeg har lyst til å skrive, da føler jeg meg fri og jeg føler at jeg har funnet min greie. Så, hold ut med meg. Jeg skriver bok, og kan bli helt utmattet psykisk av det, for jeg legger så jævla mye i det prosjektet – som dere allerede vet. Jeg kan sitte på kvelden å bare hulke fordi jeg er så ferdig med det, ferdig av å levere og levere, men fy faen. Det blir så verdt det.

Jeg er egentlig bare hjemme hos familien på Ullern nå for å skifte, sminke meg og så møte guttene igjen. Hvem vet hva kvelden bringer. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg