levende reklameplakat, null sminke og pokemon

Jeg hadde ikke lyst til å være alene etter sykehusinnleggelsen, så jeg er for tiden hos familien min på Ullern i Oslo. Vanligvis er det fullt hus her, men nå er det kun jeg og fetteren min på 19 år som bor sammen – resten av gjengen er i Marbella, og om 6 dager reiser jeg ned for å feriere litt sammen med dem. Det skal bli så deilig. Enn så lenge slapper vi av her, litt utenfor byens kjerne hvor det faktisk er stillhet. Den jævla deilige stillheten som jeg elsker, det er vel den nord-norske i meg. Silence is everything.


 

Slik ser forresten brynene mine ut nå, uten sminke. Og huden min uten sminke men det er en annen sak. Jeg var på brow rehab i går og fikset opp i de, og at de har gått fra å være ingen bryn da jeg barberte av hele greia som 13-åring, til å nå være slik som dette er fantastisk. Vippene er laget av lashes by kasja. Brunfargen er fra spraytanhuset. Hele meg er en reklameplakat.

Senere i dag skal jeg møte noen venner og fange pokemoner. Ja, man blir jo bitt av basillen. Så fantastisk med et spill som faktisk får folk ut av huset! Jeg tar med meg kameraet, så knipser jeg litt bilder av får pokemonferd igjennom Oslo. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg