dette er jævlig

HEI! Beklager fraværet, men om bloggen hadde vært en skole ville jeg nå ha fått gyldig fravær. Jeg har ikke vært så her dårlig siden jeg hadde betennelse i bekkenet liksom. Jeg har feber, kaldsvetter, klarer ikke å spise noe særlig og det eneste jeg har gjort i hele dag er å flytte meg mellom sofaen og sengen. 

Dagens outfit:


 

Våt klut på panna, dyne og ja.. Spiser pizza, ser på tv når jeg klarer og ellers så sover jeg og har de sykeste febermarerittene. I sta drømte jeg at jeg og lillesøstra mi ble drept av en gjeng ville hester. Og jeg var så redd da jeg våknet, haha. Hallisunert har jeg også gjort. Men nå har feberen gått litt ned, og i morgen blir en bedre dag. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg