Jeg har fått et nytt hjem!


 

Jeg har fått et nytt hjem, fram til Tirsdag! Jeg og Louise bestemte oss for at vi ikke var heeelt ferdig med hverandres selskap 24/7 helt enda, så nå har vi booket oss inn på frogner house apartments (sponset opphold). Vi ville heller dette enn hotell ettersom det er som å bo i en leilighet, jeg føler meg nesten helt som hjemme her. Vi har hvert vårt soverom, og jeg skal bo her igjen når jeg pusser opp leiligheten for fullt senere i sommer tenker jeg.


 

Det er også så utrolig deilig at man kan ha gjester her! På hotell blir man jo kastet ut om man inviterer folk, men har får man gjøre som man vil så vi hadde et lite middagsselskap i går. I tillegg har vi jo kjøkken med alt av utstyr, vaskemaskin slik at vi slipper å ha skitne klær.. And all that jazz! 

 

Leiligheten vi bor i ligger rett ved bogstadveien, altså sykt sentralt. Nå skal jeg se litt på serier, prøve å lade batteriene etter litt for mange flasker vin i går, så kommer jeg straks tilbake til dere. KLEM! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg