SOLBRENT

Ok jeg er så solbrent nå som jeg (nesten) aldri har vært før. En gang, i andre klasse på videregående, ble jeg så solbrent av solarium at jeg måtte på sykehus og var borte fra skolen i flere dager, og så ille er det ikke akkurat nå. Jeg har drylt på med solfaktor i ansiktet, vært i skyggen, hatt på meg caps, tatt pauser og likevel er jeg som en tomat, haha.. Hold dere unna solen, unger. Den er farlig.

En ting jeg forresten ELSKER med Ibiza er hvor vennlige alle er. I kveld har vi blitt invitert på så mye kult.. Jeg gleder meg, og kameraet? Det henger så klart med. Bilder kommer senere! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg