tips om du vil kutte med på brus

//annonse

Dere vet når noen sier “dette er et godt alternativ til brus” men så er det ALDRI det..? Altså, jeg elsker brus og kan drikke rundt en liter per dag, fordi jeg ikke finner noe greit alternativ. Pappa sluttet med alt sånt for en stund siden og gikk helt over til Farris – og nå tror jeg at jeg klarer det selv! Jeg elsker Farris med smak av LIME, den er min favorittdrikke for tiden. Jeg liker den så godt, og det er mye sunnere! 


 

I dag da jeg kom fra trening, og alle andre ganger jeg har trent, er jeg så sugen på noe sukker og går som regel for brus, men nå.. jeg drikker Farris istedenfor cola, slik som jeg vanligvis ville ha gjort. Jeg er en av de menneskene som synes vann er “kjedelig” og må ha noe som smaker litt mer spennende, derfor er Farris perfekt. Den inneholder 0 kalorier, er forfriskende og passer både til måltider, men også alene når man selv trenger det. 


 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg