ny dag, ny badedrakt

// annonselenke



Ny dag, ny badedrakt. Fra Motel/Nelly ♥ (annonselenke) 

God morgen! Vi har startet denne dagen med.. å ligge ved bassenget som vanlig, haha. Vi sov over frokosten og jeg føler meg avslappet men veldig tiltaksløs, så snart skal jeg trene litt før vi.. skal slappe enda mer av. I morgen reiser vi tilbake mot hovedstaden igjen, og jeg er nesten litt sjokkert over oss – vi har så og si ikke festet noen ting! Jeg trodde vi kom til å være helt gale her på Ibiza, men vi har bare tatt det helt med ro. Ekte ferie, og akkurat hva jeg trengte. Det har vært skikkelig deilig å bare drikke litt på dagen, spise masse god mat og ha det fint dagen etter 🙂 Men nå er vi begge i humør for litt party, så i kveld skjer det! 

Nå blir det som sagt trening, og så høres vi litt senere. Klem! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg