hotell i egen by

// annonselenke

Jeg holder på å fikse noe greier i leiligheten som gjør den vanskelig å bo i, så akkurat i natt sover jeg på hotell. Det er ganske hyggelig, faktisk! Bare kjedelig å sove på dette svære rommet alene, hvor jeg til og med har badekar midt i. Og veranda, for å ikke glemme det! Kanskje man får fikset noe, haha.

Jeg har på meg en jumpsuit som dere finner her.
 

 Fanny kommer hit snart, så skal vi ta noen drinker og spise mat på rooftoppen her. Flaks for oss at det akkurat ble opphold:) Det har jo vært et helvetes vær i dag og paraplyen min vrengte seg faktisk tidligere på grunn av den sterke vinden, og det har jeg aldri opplevd før. Jeg ønsker meg litt lyn og torden, selv om jeg er redd for det, men uværet blir litt mer koselig da også. Og spennende.


 

Vel, nå skal jeg ikke snakke om det dårlige været for akkurat nå ser det jo greit ut! Forresten, så er telefonen min helt knust nå.. Så til dere som trenger å få tak i meg – send en mail, eller skriv på facebook. Dette er jo helt krise..


 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg