typisk


 

Dette våknet jeg altså til i morges.. Det helt nye speilet mitt lå knust i gangen. Jeg sov i stuen i natt som ligger rett ved, så jeg synes det er ganske merkelig at jeg ikke har våknet i løpet av natten når dette gikk i bakken – jeg sover nemlig veldig lett. Heldigvis tror jeg ikke på det at man liksom skal få 7 år med uflaks, da hadde jeg nok stresset litt. Det eneste som er nå, er at jeg må få kjøpt et nytt speil ASAP. Hater å ha ting i uorden, så jeg skal fikse det nå med en gang. 

Der fikk dere en liten sneakpeak på gangen også, gitt! Den er sykt fin, synes jeg. Mørk og dyster, akkurat som jeg liker det. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg