pusse opp leiligheten – steg 1

// annonselenke

For å si det rett ut.. Leiligheten jeg bor i nå har jeg opplevd mye kjipe greier i. To brudd, masse angst, en hel haug av drama og ting jeg helst ikke vil tenke på. Selv om man kommer seg videre og ikke lengre er på det stadiet i livet, så sitter det på en måte i veggene.. Alt ser jo likt ut, som den gang da alt kjipt skjedde. Jeg har hatt lyst til å selge hele greia, aldri være hjemme og bare drite i det, men NÅ! Nå tar jeg tak i det på en annen måte. Jeg har kjøpt maling til både vegger og tak, og vært en tur på IKEA for å handle litt nye greier. Jeg starter med gangen! 




(annonselenke)Kjole finner du -> her <- 

Så i tillegg til å jobbe med boken hele helgen, skal jeg låse meg inne i leiligheten og male. Veldig beroligende, faktisk. Jeg tror min party-periode er over nå, altså. I går var jeg hjemme klokken 01 og idag drar jeg ikke ut i det hele tatt. Veldig ulikt meg, men så deilig.

Jeg viser dere bilder når jeg er ferdig! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg