MASSE KJÆRLIGHET



HAPPY PRIDE!

 Jeg skal slappe av med noen venner nå på formiddagen, gå i paraden og så hjem for å jobbe. Jeg er helt sjokkert over at jeg er våken nå med tanke på VG-LISTA i går, det var en hard kveld.. Men jeg var så ansvarlig å dro hjem tidligere, møtte ved en tilfeldighet Eirin Kristiansen på MAX også. Det var så hyggelig! Vi satt lenge og snakket, det er vel et par år siden vi så hverandre sist? Etter mye prat, alt for mye mat var det hjem å se på mean girls, som har blitt en liten fylletradisjon for meg. 🙂

Vi snakkes etterpå, ellers håper jeg vi ses i paraden senere<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg