livet

/ annonselenke

Det er hundre år siden jeg har spist denne kjeksen, men på butikken fikk jeg altså ett innfall etter å ha lest at den ikke inneholder palmeolje. Men, hva faen – hvor har det blitt av den lille leken man fikk med før? Skuffeeeet! Hadde håpet på litt nostalgi, men.. 

Ring fra Tom Wood // topp her for 189 kr (annonselenke) 

Dette har vært en helt normal dag, og det har ikke skjedd noe spesielt som er verdt å dele. Jeg har vært på kontoret, jobbet med boken, jobbet med diverse annet og stresset som vanlig. Nå sitter jeg i sofaen hjemme med boken “musikk og opprør i Russland og Nord Amerika”, jeg skal lese litt til før jeg går en tur i solnedgangen.

Vi snakkes i morgen, da svarer jeg på spørsmålsrunden – så ikke glem å fyr løs:) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg