sommerplaner

24 JUNI – VGLISTA.


 

Jeg skal i år – likt som tidligere år – henge rundt på vglista på rådhusplassen. Eller, jeg henger backstage seff. Neida, hehe. Joda. Jeg skal med en fin gjeng mennesker, og etter konserten fester vi videre sammen! 

25 JUNI – PRIDE.

Trenger jeg å si så mye mer!? Vi starter festen klokken 10 på morgenen, og så er det pride parade. GLEDES!

26 JUNI – PIKNIK I PARKEN. 

Jeg har akkurat booket meg billett til piknik i parkens siste dag, men jeg kjenner ingen andre som skal????? Så om jeg har noen venner som tenker seg dit, tekst meg! Jeg vil ikke gå alene, haha. 

3-7 JULI – IBIZA.

Dette har jeg jo fortalt dere om før.. Og jeg trenger vel kanskje ikke si så mye mer? Jeg og min fantastiske venninne Louise pakker koffertene og stikker på eventyr sammen for første gang!

12-14 JULI – SKRAL FESTIVAL

Jeg skal spille på SKRAL etterfest sammen med Danby, og jeg gleder meg masse! Vi er en hel gjeng som kommer til å henge rundt på festivalen sammen. 🙂

15-21 JULI – HARSTAD

Jeg setter kursen mot hjembyen for nesten en hel uke i Juli. Det gleder jeg meg faktisk nesten aller mest til..

21. JULI – SPILLE MED DANBY @ GRIMS GRENKA

Kom kom!

22 – 26 JULI – MARBELLA 

Jeg reiser ned og joiner tante, onkel og kusine for noen dager i sol og varme. Jeg skal dele  rom med den lille kusinen min, og det blir så koselig. <3

3-8 AUGUST – IBIZA

Ja, jeg vet ikke hva som fieler meg.. Men jeg stikker altså til Ibiza. Igjen. Herregud. Denne gangen med Simen og Danby som jeg var med i LA, Donya, og en til venninne av dem. Jeg gleder meg! 

10 AUGUST – ØYA

Øyafestivalen!!!! Alltid en stor opptur på slutten av sommeren. 

19 – 20 AUGUST – FINDINGS

Var på denne i fjor også, og det var SÅ gøy! 

26. AUGUST – DJ @ RAKETTNATT / TROMSØ.

Kom kom!

27. AUGUST – DJ / BODØ

Denne gigen vet jeg ikke så alt for mye om enda, men jeg kommer tilbake til dere med detaljer. 🙂 


Så, dette er altså min sommer slik det ser ut så langt – i tillegg skal jeg en tur til Spania i september for å feire bursdag, og til New York siste uka i September. Jeg og lillesøsteren min må også prøve å få oss en tur, som sikkert også blir i september, haha. Vi har ikke snakket noe om hvor eller når, men jeg har sett litt på Malta..? Jeg tror det kan være gøy, jeg har aldri vært der og det ser ganske fint ut. Jeg har lyst på litt sånn.. sydenstemning, hva nå enn det er, men samtidig ikke helt jalla. Vi får se hva det blir til! 
 

Jeg tror denne sommeren kommer til å gå helt sjukt fort. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg