fester og “omg”

Foto: Michael Ray Vera Cruz Angeles.




Her kommer en liten bunke med bilder fra Holzweiler festen! Ikke en dag for tidlig, hehe. En fin kveld med gode mennesker, selv om jeg dro hjem ganske tidlig. Eller, ikke så veldig tidlig – men tidlig for å være meg som vanligvis dryler på til soloppgang, haha. 

Det er så morsomt å se hvilke kommentarer som triller inn på instagram forresten, etter fester som dette. La meg svare på de her, i et eget innlegg. Dumme spørsmål / påstander / kommentarer fortjener ingen svar, men nå skal dere faktisk få det. Hilsen en frøken som prøver å gjøre ALT annet enn å skrive bok som jeg burde..

Haha, du har fått litt bedre stil og framstiller det som om du er SÅ kul og har SÅ mye edge nå med masse venner, eksklusive fester og “omg”.

Takk for at jeg har fått bedre stil. Jeg har stylist som får 5000 kr per gang for å style meg til eksklusive fester og “omg”, men i dette tilfellet hadde jeg fått hjelp av en annen stylistvenn gratis. Ikke at pengene der har noe å si, stylist er vel stylist. Jeg er den som twerker på gulvet når det er fest, danser før noen andre har kommet til dansegulvet, hater å mingle og er absolutt ikke kulere enn noen andre med masse venner. Jeg har få venner – og ekstremt mange bekjente. Men man blir kjent med mange da det er en sosial bransje som faktisk nesten kun handler om en ting.. Å bli kjent med folk. Er du kjent med folk, får du muligheter. Sånn er det faktisk.

Jeg er kanskje rar som egentlig mener hele den kommentaren var et kompliment. Instagrammen min skal ha “edge”, bloggen min har ikke det. Jeg er opptatt av at instagrammen min skal se ut, og framstilles på en viss måte, mens på bloggen er det jo veldig LITE edge om du spør meg. Her er det jo rett fram, tjo og hei, men på instagram utrykker jeg meg på en annen måte.. Det er gøy å kunne bruke ulike portaler til å få fram ulike sider av seg selv, og på instagram vil jeg gjerne pynte på ting, på snapchat er jeg mer “care”, på bloggen er jeg bare som jeg er. 

Ok. 🙂 Natta! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg