photoshoot i dag

I dag har jeg vært på en veldig morsom, men kjølig photoshoot som jeg gleder meg til å vise dere resultatet av. Jeg har blitt intervjuet for en veldig kul sak til et svært magasin som jeg aldri har vært med i før, og ikke nok med det – jeg er i selskap med andre helt fantastiske kvinner som alle står for mye bra. Dette blir kult! Bildet under er fra da jeg prøver å varme meg litt med et pledd i mellom slagene. Makeup og hår var veldig naturlig, noe som faller meg mer og mer i smaken. 🙂

 


 

I dag har jeg hatt en veldig “angstete” følelse. Fra jeg sto opp og fram til nå har jeg hatt høy puls, men det er nok egentlig bare stress og ikke nødvendigvis angst jeg kjenner på. Jeg har så mye jeg må få gjort og aller helst vil jeg bare slappe av å se på orange is the new black, haha.. Men men – man kan ikke bare slappe av! Jeg skal unne meg en episode før jeg legger meg, i det minste. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg