vinn tidenes goodiebag

// annonse

Tights.no som jeg har samarbeidet en del med ringte og lurte på om jeg ville gi bort en goodiebag for sommeren. Why not? De fleste av dere har vel sikkert handlet der, det er en sykt bra nettside som jeg vet dere vil sette pris på. Om du er en av de få som enda ikke er kunde, så kan jeg informere om at de selger alt fra betakaroten til 2xU tights. Uansett, nok skry.. Jeg er sykt happy for at det har blitt sommer, og denne goodiebaggen vil nok passe mange av dere bra!


Dette er bilde av alt dere kan få, og så må dere bare delta i boksen under. De sa at hvis jeg får med meg nok av dere til å delta, så kjører vi en svær greie her snart. Jeg har så lyst til å fortelle mer. Men snart:) Jeg setter iallfall pris på om dere blir med og forteller andre om den. Nå setter vi rekord!

Ps, alle som deltar får en overraskelse. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg