å bare være meg

Den siste tiden har ikke leiligheten min føltes som mitt hjem. Jeg har gruet meg til å dra dit, jeg har brukt enhver sjanse jeg får til å sove over hos venner, har vært oversosial og hatet å være i mitt eget selskap.. Men nå tror jeg endelig det har snudd! Jeg ELSKER å gå rundt her alene, lese i bøker, spise og se på serier, jobbe og tenke for meg selv. Jeg har nettopp tatt en lang dusj, smurt meg inn med bodylotion og nå skal jeg se på den nye sesongen av orange is the new black samtidig som jeg spiser pizza. Alene. Og det er så fantastisk deilig!


Jeg skal slappe av og lade batteriene før jeg skal være spille i Moss. Jeg tar toget fra Oslo sent på kvelden, så jeg trenger ikke å stresse.. Denne tiden skal utnyttes, til å bare være med meg selv. 🙂 Og så føler jeg meg ganske fin nå, hehe. Jeg fikk spraytan på spraytanhuset i går, og vipper hos Lashes by kasja. Det var lenge siden.. Men det gjør så mye! Anbefales! Behandlingene er sponset, men jeg går jo dit fordi jeg liker det, åpenbart. 

 

Vi snakkes etterpå! Om dere kjeder dere kan dere lese et kjapt intervju jeg gjorde nylig, HER! Pst: det handler om mote og sex. Ikke feil. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg