fra det ene til det andre

Jeg sitter hos en kompis og venter på mat fra Foodora, vi skal dra på Holzweiler-festen i kveld! Fra det ene til det andre.. Det var jo som sagt universal i går, men jeg skal fortelle dere mer om det senere når jeg får bildene fra Joakim. Nå skal vi drikke noen cider, spise mat og kose oss! Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, for det er bare en normal dag, på en måte. Regntungt i Oslo, vi hører på hiphop, snakker og ler. Et helt vanlig liv, liksom. Hvordan får man det til å høres spennende ut? Jo, noe kan jeg jo fortelle. Redaktøren min for boken skrev til meg i dag og ga meg masse skryt, DET blir jeg glad for. I ekstase, faktisk.. Jeg gleder meg sånn til dere får se!

Sanne Skar sminket meg i dag, min favoritt youtuber av de norske! Så glad for at hun kunne stille opp, jeg føler meg så fin. Hun skal jeg bruke flere ganger før eventer, uten tvil. Sjekk ut youtuben hennes HER! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg