TUSEN TAKK!

Først og fremst, tusen millioner takk for fine tilbakemeldinger på innlegget mitt i går. Jeg tror ikke jeg bare takker på vegne av meg selv, men veldig, veldig mange andre. Det er så fint å ufarliggjøre ting, for det ER jo ikke farlig å elske noen, det ER ikke farlig å snakke om det, og det er ikke noe man bør reagere på.

Et tilfeldig, koselig bilde av meg og min fineste bestevenn. 

Over til noe annet. I dag skulle flyet mitt lette fra Harstad klokken 11, og med den marginen ville jeg uansett hatt dårlig tid – jeg visste at jeg måtte rett fra gardermoen og hjem for å rydde, ta ut penger og styre litt før vaskedamen kommer (og det er krise nå, så hun må virkelig komme i dag), og så måtte jeg dusje, fikse meg å rekke å være på hår og sminke klokken 15. Vel.. Flyet ble først forsinket med to timer, og da vi endelig hadde gardermoen rett under flyet så begynte flyet å kjøre OPPOVER igjen??? Så måtte vi sirkulere rundt Gardermoen i en god halvtime før vi fikk lande. Og så, vel nede kom faen ikke bagasjen min. Den hadde havnet på feil bånd og jeg surret rundt som en tulling for å finne den. 

Det er jo et luksusproblem at jeg ikke rakk å slippe inn vaskedama og at jeg ikke rakk hår og makeup liksom, haha. Noe så latterlig når man setter det i perspektiv.. Og alt ordnet seg jo, vaskedamen kommer om tre kvarter og jeg skal i sminke om tre kvarter også – jeg fikk fikset noen nye til å ordne meg i dag. I skrivende øyeblikk er jeg i taxi på vei hjemover, så jeg må altså rydde i rekordfart, ta ut penger i rekordfart og komme meg i taxi til makeupartist kjapt som faen. 

Når alt det er gjort kan jeg puste ut å feste med universal music norge! Woho!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg