UKENS CHAMPIS

Jeg har fått tilsendt en champagneflaske av Se&hør, så hyggelig! Det er andre gang i mitt liv og jeg sier ikke nei takk til litt gratis drikke, spesielt ikke når man har “fortjent” det, på en eller annen måte.

Litt bak i bladet var det også et bilde fra ELLE-festen! 🙂 Og i morgen er det klart for Universal sin sommerfest. Stylisten min har hentet klær som vanlig, men dette er første gang jeg ikke rekker å teste ut plaggene før selve eventet, men jeg stoler på Jostein. Han ser meg, han forstår stilen min, men han fornyer den likevel uten at jeg mister det som er Sophie Elise og mitt image. Jeg er glad vi jobber sammen! 


Nå skal jeg skrive bok bok bok bok bok (les det som rihanna sier work work work work work), og så.. KARAOKEKVELD med venner i Harstad! Ja, seriøst! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg