favoritt ansiktsmaske!

//annonse

God kveld! Jeg tar en pause fra skrivingen og gjør noe helt annet slik at jeg kan forhåpentligvis få tilbake litt motivasjon eller inspirasjon. Jeg kobler av og leser i en helt annen bok samtidig som jeg har på meg decrusto sin Peel of Mask! Denne har jeg blogget om før, og dette er altså den originale masken av sitt slag. Det har kommet mange kopier, men dette er “ekte vare” og den som fungerer slik den skal. Nemlig ved å rense porene i dybden, redusere hudens overflødige fettproduksjon og forhindre nye hudormer. Jeg er skikkelig fornøyd med den!


Den er enkel å bruke, du smører bare et tykt lag på samme områder som jeg har gjort her, IKKE andre områder. Så lar du den virke i 25-30 minutter, og så river du den av. Det er ikke vondt så lenge du husker å ta et tykt lag slik som jeg gjør, jeg gjorde feil i starten og da ble det litt vondt.. Jeg har slitt med hudormer men denne fjerner faktisk dette på disse områdene om man bruker masken rett. I tillegg er hverken ingrediensene eller produktet er testet på dyr! Den er også skikkelig drøy i bruk, man kan ha en og samme tube i mange måneder. Man får også med en fuktighetskrem. 

Nå er det SALG på Decrusto masken, se HER <3 


Vi snakkes mer etterpå! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg