home to mama

Jeg er i Harstad! Billetten hit ble booket spontant i morges, og det føles veldig rett. Jeg trenger å være her i rolige omgivelser slik at jeg får fokusert på boka, og ikke har det “presset” på å være sosial hele tiden. Selv om jeg er heldig som har alle mulighetene jeg har og får vært med på mye gøy, så kan det ikke gå på bekostning av annet, og det som er aller viktigst for meg i hele verden er jobb. Å prestere, gjøre det bra. Tenk at jeg får gi ut en bok på cappelen damm som er det største i norge!? Det er jo bare sjukt, og jeg er så heldig. Hele høsten kommer til å bli full av bokturne og reiser rundt i landet for å møte dere, og jeg gleder meg.


 

Det siste halve året har vært kaos. Fint, men kaos. Det har vært så gøy men jeg har mistet grepet på hvem jeg er, hva jeg vil og hva som faktisk betyr noe. Men midt oppi alt, selv om det kanskje er kjedelig for dere, så er jeg glad for at jeg har holdt privatlivet mitt unna bloggen når det kommer til nære relasjoner. Det er sikkert ikke gøy for dere å se ting i pressen og ikke her, men det er ikke noe jeg ønsker var i media uansett. Jeg hang med en kjempefin fyr i et halvt år, og det har vært deilig å ha det som noe eget som ikke har vært en blogg-greie eller.. Ja, jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg er i alle fall singel nå, det kan dere få vite. Og det er helt greit! Jeg setter pris på fine ting jeg har fått oppleve og nye bekjentskaper, og så gleder jeg meg masse til sommeren med meg selv som hovedprioritet.


 

Jeg er i Harstad til torsdag, for da er det sommerfest med Universal music norge. HERREGUD det blir så gøy, hagefest med dritkule folk!? Perfekt! Jeg og Triana skal spise sammen først og ta noen drinker, før vi tar en girlsnight på fest. Hun er helt fantastisk og jeg gleder meg til å bli bedre kjent med henne. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg