ELLE 2016


 

I går var jeg på den årlige sommerfesten til magasinet ELLE, og jeg hadde det så gøy og formen i dag er likevel på topp! Om man ser bort fra at jeg har blitt syk, jeg sto jo ute i flere timer og til slutt regnet det og blåste som bare pokker, men absolutt ingen brydde seg. Festen ble holdt på taket til Steen & Strøm, det var fri bar, bra DJ, unge ferrari, arif og tomine harket spilte og jeg var med masse fine mennesker. 

Jeg trodde helt ærlig at det kom til å bli en ganske klein fest, med masse påtvunget og stiv mingling men jeg kjente så mange og alle var bare hyggelige. 

Tusen takk til Stephan for sminke, Mia Soleim for hår og SOOHA for kjole! Jeg gleder meg allerede til neste år<3

Nå skal jeg ha alenetid. Sitte å tenke over ting, for det trenger jeg. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg