på vei til Paris!

Sponset 

Jeg og Joakim sitter på Gardermoen med neste stopp Paris! Jeg gleder meg veldig til et hektisk, men fint døgn i en av verdens vakreste byer sammen med verdens vakreste sjel<3 Og ikke minst skal vi jo se Ariana Grande på en lukket, privat liten konsert. Jeg er faktisk fan av det nyeste albumet og favoritten er thinking bout you. 


Dere kan følge meg på snap hele dagen, bare legg til umusicnorge på snap! Jeg har en takeover på snappen til Universal Music under reisen i Paris, det blir både personlige snaps og masse fra konserten. Jeg har allerede snappet masse, så nå får dere virkelig et innblikk i mitt liv på en annen måte. Der kan man forøvrig følge mange av de andre artistene deres til vanlig, så det er masse spennende å følge med på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg