om du hater å være flau, ikke gjør så flaue ting

Denne uka har vært fantastisk, jeg kødder ikke.  Det siste halve året har vært en emosjonell karusell (elsker de to ordene satt ved siden av hverandre<3) og jeg har enten vært helt på topp eller helt nede. Mye grunnet det forbanna bildet, slutshaming og hele den pakken, som dere sikkert skjønner. Det gjorde noe med meg, og jeg har vært så flink til å børste ting av meg å ikke la meg påvirke i så mange år, så da kom vel alt litt på en gang. Men takket være en fin debatt rundt saken, masse kronikker som jeg har likt å lese og IKKE MINST tilbakemeldinger fra leserne mine har gjort hele opplevelsen ganske grei. Nå er jeg klar for en ny start.

Det fineste komplimentet jeg fikk må ha vært at jeg er en “Noora” fra virkeligheten. Det er så viktig at man uansett kjønn tør å si ifra, å stå opp for seg selv. Jeg hater utrykket “vær litt mer mann”, for menn er ulike fra person til person, så vel som kvinner. Vi er bare mennesker, og vi er nødt til å slutte med å låse oss inn i kategorier basert på hormoner eller kjønnsorgan. Man kan da visst faen stå opp for seg selv uansett!

Her er meg. Med webcamera, duckface, peacetegn og ikke lengre slutshamed.


 

Om noen sprer bilder av deg og du anmelder, eller henger de ut, så kommer de til å bli forbanna. Og flau. Trust me, det har jeg fått erfare nå, gjett om jeg har fått kjeft etter at jeg tok saken offentlig? Men, da får gjerningsmannen bare bli flau eller forbanna, for jeg hadde det jævlig i seks måneder, og alle som opplever noe sånt som et offer har det jævlig. Om du hater å være flau, ikke gjør så forbanna flaue ting da. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg