en perfekt sommerdag


 

I går var en fantastisk fin dag! Vi begynte med fire venner i parken, men etterhvert samlet vi oss en hel gjeng og til sammen var vi etterhvert rundt 40 personer som kom fra eller til. Det var gode samtaler, masse vin, god musikk og et helt fantastisk vær, og vi holdt det gående i flere timer før vi til slutt subbet oss ned mot parktheateret. Der satt vi også et par timer og holdt koken gående, sett bort fra en liten svipptur innom mcdonalds med Joakim hvor vi begge nesten sovnet over bordet, hehe. 


 

Men, man skal ikke si noe på formen min, for jeg avsluttet det hele med et nattbad i Sognsvann! Og SÅ dro jeg på nash! Haha, da har man virkelig hatt god form, og til tross for alt dette spratt jeg opp fra senga klokken 08 i morgen. Det er noe med sommeren, den gjør meg glad og gir meg masse energi. Og denne dagen, den blir nok ikke særlig mye verre heller.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg