fargelinser

Jeg er hjemme i Oslo igjen! Så vet dere det. Bardufoss gikk fint, men jeg er utrolig sliten i dag. Tror jeg sikter meg inn på å gjøre absolutt ingenting, og det føles helt greit, det også. For en gangs skyld.

Jeg kjøpte meg brune linser her om dagen, samme som jeg hadde under Vixen Blogawards. Jeg liker å ha brune linser når håret er lysere, og motsatt når håret er mørkt. Jeg kjøper de brune på bodymap i Oslo, det er en butikk på arkaden. Man kan bruke de i tre måneder og de er behagelige å ha på. 🙂 Når jeg ikke har brune linser, men blå, grønn eller hva det nå måtte være så bestiller jeg på nett via desiolens. De er de FINESTE i de lyse fargene, men ikke like fin i brunt. 

En fin ting å tenke på i dag: klærne jeg mistet på torsdag har kommet til rette. Halleluja.

(Når jeg blogger om overfladiske ting som linser, har jeg egentlig veldig mye på hjertet og i hjernen som jeg ikke kan dele her. Og det suger). 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg