bare få det ut

Det er lenge siden jeg har satt meg ned her inne på blogg.no og bare skrevet alt jeg tenker på uten å stoppe, så det skal jeg gjøre nå. Bare få det ut der, liksom. Jeg tenkte i sta “jeg har ingenting å blogge om akkurat nå”, og grunnen til at jeg tenker det er fordi jeg er så dritt lei meg selv, nå som jeg skriver bok i tillegg. En bok om meg. Skulle ønske jeg skrev en bok om for eksempel.. hvem som helst andre, haha. Å ha så mye fokus på seg selv som jeg har akkurat nå, kan umulig være sunt. Når jeg da kommer ut å møter venner vil jeg helst snakke om absolutt alt annet enn meg selv og mitt eget liv. Og likevel, her sitter jeg, og skriver om meg selv.


 

Jeg sitter alene i leiligheten min. Pappa har dratt, og vi har brukt dagen på ingenting. Jeg sov hos en venninne i natt, og da jeg kom hjem i formiddag var jeg så utslitt at jeg sovnet på sofaen igjen. Da holdt jeg rundt bamsen min, en sånn utrolig deilig bamse jeg kjøpte til meg selv for et par år siden. Mamma bare “denne har du vel fått av en gutt?” siden det var valentines, men jeg kjøpte altså valentinesgave til meg selv, og det ble den bamsen som enda henger ved meg. Jeg tenkte før jeg sovnet “denne bamsen er jeg skikkelig glad i”, og så følte jeg meg dum, glad i en bamse liksom? Det er jo bare en ting.


 

Jeg og pappa så tre episoder SKAM i sta. Han bare “nå må vel jeg også begynne å se på det her”. Sånn er det. Om vi hadde begynt å se det på fredag, hadde vi sikkert vært igjennom begge sesongene nå. Han likte det, faktisk. Før sa jeg “liksom”, nå har jeg begynt å si “lissom”, etter å ha sett SKAM. Snart begynner jeg vel å si “hooking” også.


 

Jeg har tatt på meg en sort genser fra acne, jeans fra Gina Tricot og en rød leppestift fra chanel. Krøllene er enda i håret fra i går. Jeg skal møte en jente fra Harstad som jeg egentlig ikke kjenner sånn veldig godt, men vi klikker alltid fint sammen, så jeg gleder meg. Etter det skal jeg på enda et besøk. Først må jeg innom Stephan for å hente noe fra i går som jeg glemte der. Sånn er livet, dere. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg