sniktitt på boken min

Hei dere! Flere som er reduserte etter 17. mai? Oh, my.. Glad det er lenge til neste gang, selv om det er min favorittdag i hele året. Jeg sov litt for lenge, kom meg ganske seint ut av døra, satt med familie først og så med venner. Avsluttet med Stian og Jamina før jeg dro til en venn og slappet av resten av kvelden. 

Jeg har skrivedag hos Cappelen for å bli ferdig med boken. Her har dere hodet mitt om dagen: Boken. Thats it. Det er alt jeg tenker på! Man blir helt gal. Her har dere en liten sniktitt, da.. Bare å lagre bildet å zoome inn. 


 

Jeg har fått et eget kontor som jeg sitter på, og her sitter jeg altså på gulvet og skriver. Jeg føler meg litt dum som sitter sånn, viktige mennesker som stresser rundt i gangene med skjorte og slips, og her sitter jeg. Jeg er nervøs..  Men jeg leste igjennom hele greia nå, og jeg tror den blir.. Bra? Jeg er jo lei av å lese det selv, har lest det 150 ganger allerede, men for de som leser den for første gang blir det nok spennende. Jeg får prøve å tenke sånn! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg