HURRA!

GRATULERER med dagen til verdens beste land! Jeg blir så rørt hver 17. mai, jeg blir en ordentlig patriot på denne dagen. Bare å høre nasjonalsangen gjør meg lykkelig, hehe. Hele dagen handler om kjærlighet, vi er så utrolig heldige.



 

Nå er jeg hos familien på Ullern, jeg er så sliten etter i går – som forresten gikk veldig bra! Jeg var så nervøs før spillejobben min, men det gikk over all forventning. Takk for en fin kveld Bergen og Metro! Bare litt over en uke igjen til neste spillejobb i en ny by. 🙂 

Jeg skal ta en powernap på sofaen, spise kjapt med familien og så dra ut for å feire denne fantastiske dagen med gode mennesker. Om jeg klarer å stå opp fra powernappen, vil det si.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg