dagens antrekk

// annonselenker

(annonselenker) Topp herfra / bukse herfra. 

Jeg har fått en ny favorittbutikk på nettet! Manii.no heter den, og både bukse og topp kommer derfra. Det er en nettbutikk som selger organiske merker som satser på bærekraftig mote. Perfekt! Og jeg finner nesten aldri bukser som passer meg, liten med litt større rumpe og korte bein. Så tommel opp! 

Nå er jeg hos Anette Marie, vi drikker noen øl i sommersolen og snakker om alt. Livet og døden. Hår og sminke. Jobb og kjærlighet. “Ting skjer” står på hennes arm, likt som på min. Nå skal vi lage oss noe mat. Det er deilig å være her igjen. 🙂 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg