Spiller i Bergen i morgen!



Blanda bilder fra i går. Sko fra her / kåpen er utsolgt. 

Hei dere! Jeg slapper av hjemme og ser på chefs table, en fin serie som ligger på Netflix. Anbefales! Jeg elsker søndager som dette, hvor det ikke er noe stress, jeg kan slappe av alene i mitt eget selskap og ikke minst trives med det. De siste månedene har jeg slitt veldig med å være alene, jeg har ikke fått det helt til og blir fort rastløs. 

I morgen skal jeg faktisk til Bergen – igjen. Jeg skal være DJ for aller første gang på “ekte”, tidligere har jeg kun hoppet inn i båsen når venner har spilt og fått kjørt litt igjennom da, eller øvd for meg selv. Nå skjer det.. Stedet er METRO, og dere finner arrangementet her. Flere av venninnene mine som bor i Bergen skal, så jeg gleder meg til å se alle OG få gulvet til å danse. Det blir så gøy! Jeg håper vi ses!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg