blir jeg ever ferdig med det her?

Jeg skulle egentlig dra til Cappelen (forlaget mitt) for å legge til og fjerne noe fra boken, men det ble så knapt med tid at jeg bestemte meg for å gjøre samme greia hjemme. Det er – som nevnt en million ganger – en krevende prosess og jeg angrer hver eneste dag på at jeg i det hele tatt fortalte dere om at jeg skriver bok, presset er så stort haha.. Men det kan jeg vel også snu om til noe positivt, om jeg har presset fra dere på meg blir det muligens enklere å få ting gjort
 

Jaja, jeg kommer vel i mål til slutt. Det virker bare jævlig langt borte, til tross for at siste frist er så nær.

Meg og fine Sondre som jeg sitter rett ved på kontoret. Vi har det kanskje litt for morsomt..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg