farger håret idag, igjen

I dag skal jeg farge håret. Igjen. Jeg lurer på om det er en slags fetish eller avhengighet eller hva man skal kalle det, jeg må endre hårfarge hele tiden. Rart at jeg enda har hår på hodet, helt ærlig har jeg hatt noen flekker uten hår i hodebunnen på visse tidspunkt, men de har forsvunnet nå da, hehe. Så vet dere det, da. 

Dette kommer til å bli en farge og sveis jeg ikke har hatt før, nok en gang, og at det enda finnes nye ting jeg kan gjøre med det håret her etter å ha vært både mørk, lys, lilla, blå, rosa, grått, kort, langt, lite og mye er for meg ganske merkelig. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg