Verdens ekleste film

God formiddag! Jeg fikk litt panikk i går da jeg oppdaget at pollentabelettene mine har tatt slutt. Jeg som har klart meg så bra fram til nå ettersom jeg begynte med pillene tidsnok i motsetning til i fjor.. Nå er det full sommer og øynene renner så mye at jeg ikke får inn linsene, haha. På snakk om noe annet, jeg fikk nettopp en mail fra en fyr elsker tærne mine, han har samlet en hel mappe med over 100 bilder hvor han har zoomet inn og laget collager. Altså.. Haha.. Ja vi alle har jo ulike interesser og det vel.. okei. Så, det er noe jeg kan le av på en dag som denne!

Ellers da? Hvordan har dere det? Jeg har det ganske greit. I går dro jeg og min venninne Fetisha på kino i sommerværet. Vi skulle se den mye omtalte skrekkfilmen “the green inferno”, på vei inn i salen sa han som tok imot billettene “håper dere vet hva dere går til?” og vi bare “eh.. tror det” men NEI der hadde vi faktisk ikke peiling for fy faen så ekkel den var. Måtte sitte med hendene foran øynene 90% av filmen og til slutt måtte vi faktisk bare gå ut, 10 minutter før den var ferdig. Men jeg anbefaler den, absolutt grei underholdning!

Kjole fra Bershka / sko her // (annonselenke) 


 

Jeg har akkurat vært hos VG for et intervju, og nå skal jeg hilse på Marcus og Martinus en liten svipptur! Vi snakkes. ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg