vår siste kveld




I kveld er vår siste natt her i Barcelona. Gjett hva vi skal gjøre? Ikke så mye, faktisk! Vi skal spise tapas, kanskje ta en liten tur på pool-party, gå litt rundt og så hjem for å SOVE. Man har jo lært seg fra alle ferier man har vært på, å fly hjem bakfull er IKKE gøy, haha. Så det blir en relativt rolig kveld, ikke sånn super-rolig men mer chill enn hva vi har holdt på med tidligere denne reisen. Altså, jeg har så mange bilder og videoer på telefonen min som er så syke at jeg ikke helt vet hvor jeg skal ta veien? Men det er sånt man lager minner av, og jeg er så glad for alt vi har fått oppleve.

Nå skal jeg kle på meg, vi har brukt dagen på stranden med våre surfevenner. Og, så må vi finne et fint sted å spise på også. Her om dagen spiste vi ganske dårlig mat og når servitøren spør oss om vi er fornøyde så nikker man og smiler. Faen at man ikke tør å si ifra!? Jeg er så jævlig feig når det kommer til sånt. Jeg vil jo ikke såre noen, haha. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg