surfekompiser og rødvin


Hei dere! Alt fint? Hører det er sykt bra vær i Oslo, og nå har vi faktisk ikke sånn sjukt bra vær her.. Det gjør ingenting da, vi har fått oss noen surfekompiser som vi har hengt med et par dager, og vi skal møte dem snart igjen nå. Jeg synes det er litt irriterende å surfe når det er skikkelig mye sol, man ser jo ingenting. Vi må passe på før det blir mørkt ute, da er det så komplisert som vi fikk erfare i går. Jeg har latt kameraet ligge hver gang vi har gått ned på stranden, jeg tør liksom ikke la veska ligge igjen ved vannkanten når jeg selv er ute i bølgene. Men, jeg skal se hva jeg får til idag! Enn så lenge er vi på rommet og prøver å samle litt krefter, denne ferien tar på – men, vi har en avtale med vennene våre om litt, det må vi rekke!

Nå drikker vi rødvin og har akkurat spist pasta, og så – to the beach! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg