MØT MEG I BODØ!


 

Den 12. mai, altså Torsdag neste uke kommer jeg til nattåpent på City Nord i Bodø! Jeg gleder meg veldig mye, og jeg håper på å se mange av dere der. 🙂 Jeg går på scenen klokken 21 sammen med Storm Pedersen, der skal vi ha en samtale og jeg kommer til å snakke masse om livet mitt, hva som har skjedd den siste tiden, planene framover, hvordan jeg er, ta litt selfies med dere.. Sånne ting. Det blir så gøy!


 

Om dere sjekker ut instagrammen til Citynord eller facebooken deres her, kan dere få mulighet til å henge med meg backstage også. DET ser jeg fram til! Jeg elsker å bli kjent med leserne mine, vi har jo ofte veldig mye å snakke om. 

Så, delta gjerne på eventet HER om du tenker å komme! Så sees vi :*

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg