slik får du lengre hår!

//Annonse

Jeg tenkte jeg skulle tipse dere om et nytt kosttilskudd jeg har begynt å ta! Jeg har vel testet det ut før også men ikke klart å kjøre løpet hele veien ut slik at jeg kunne gi dere en ordentlig anbefaling av det. Jeg elsker Skin Repair og dette er av samme merke, nemlig Hair Care. Det kan kanskje virke rart at jeg som har extensions skal kunne anbefale et slikt produkt? Vel, jeg bruker det for å gjøre der håret som er i bunn så bra og solid som mulig. Jeg farger håret ofte og tar av og på extensions, da er Hair Care et fint tilskudd å ta slik at det kan stå i mot hard behandling så bra som mulig. 



Jeg har merket etter at jeg begynte med det, at jeg ikke mister like mye hår av extensions nå som før. Det er så deilig! Jeg hadde en periode hvor jeg faktisk fikk flekker i hodet uten hår, da fikk jeg panikk og begynte med Hair Care. Nå er håret tilbake på de stedene, og det kom overrasskende fort! I tillegg har jeg fått babyhår, det hadde jeg ikke før. Det synes jeg er veldig fint, da. 

Hair Care egner seg godt for de som behandler håret hardt som nevnt over, og det vokser raskere. Man får tilsendt nok piller til to måneder i en forsendelse, om man tar en per dag<3 Dere bestiller her! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg