gir så faen

Okei, inn i helvete for et vær det er akkurat nå. Jeg gleder meg sånn til norsk sommer at det ikke finnes ord engang, men oh my gosh.. Det her kommer vi jo ingen vei med!!!!! 11 grader, overskyet og regn. Men jeg driter i det og har på meg en liten askepottkjole på kontoret likevel, så kan vi jo late som. Jeg hadde en helt lik kjole for flere år siden, og da fikk jeg masse mailer av lesere som ville kjøpe den av meg. Jeg kommer til å beholde disse kjolene til jeg er for gammel for kort-kort, hehe. Outfitbilder kommer senere! 

Meg og verdens mest uorganiserte pult, hehe.


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg